Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις


Εκτός εξαιρετικού απροόπτου, όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι άμεσα διαθέσιμα. Αν δεν υπάρχει απόθεμα για ένα προϊόν, το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.

Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο Newsletter θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα και προσφορές του eFlame.gr. Η εγγραφή βρίσκεται στο κάτω μέρος του ιστότοπου μας και απαιτεί μόνο τη συμπλήρωση μιας έγκυρης διεύθυνσης email.

Ασφαλώς. Είτε βρίσκοντας ένα οποιοδήποτε Newsletter μας στην ηλεκτρονική αλληλογραφία σας και πατώντας Unsubscribe, είτε ενημερώνοντας μας με σχετικό email στο news@eflame.gr.

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα “Σύνδεση”. Πατάτε το σύνδεσμο “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;”, και συμπληρώνοντας στη συνέχεια το email ή το username σας, θα λάβετε σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης.

Βήματα διαδικτυακής παραγγελίας:

  1. Επιλέξτε στην αρχική σελίδα την κατηγορία προϊόντων που επιθυμείτε (Είδη Καπνιστού, Ζαχαρώδη, Ψιλικά, Παιχνίδια) και στη συνέχεια την υποκατηγορία (για παράδειγμα Φιλτράκια, ή πιο εστιασμένα, Φιλτράκια Rizla). Δείτε το προϊόν/τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
  2. Με ένα κλικ πάνω στον τίτλο ή την εικόνα του προϊόντος μπορείτε να μπείτε στη σελίδα του προϊόντος και να δείτε την αναλυτική περιγραφή αυτού. Εναλλακτικά, μπορείτε όσο βρίσκεστε σε μια κατηγορία προϊόντων, να κάνετε κλικ στο κουμπί “Γρήγορη Ματιά” (βρίσκεται αριστερά του κουμπιού “Προσθήκη στο Καλάθι”) και να δείτε άμεσα τις λεπτομέρειες ενός προϊόντος σε αναδυόμενο παράθυρο.
  3. Επιλέξτε ποσότητα και προσθέστε το είδος στο καλάθι. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά, μεταβείτε στο καλάθι αγορών (βρίσκεται πάνω δεξιά στην ιστοσελίδα) και προχωρήστε στη παραγγελία, είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
  4. Επιλέξτε εάν θέλετε να παραλάβετε τη παραγγελία σας από το χώρο μας ή εάν προτιμάτε να παραδοθεί στη διεύθυνση σας.
  5. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής: Αντικαταβολή, Πιστωτική Κάρτα, κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.
  6. Ολοκληρώστε την παραγγελία. Θα λάβετε ένα email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.

Ναι. Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, αποστέλλοντας email με τον κωδικό παραγγελίας στο support@eflame.gr ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά μαζί μας.

Διαθέτουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας σας στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς.
  • Κατάθεση ή Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό: Ο λογαριασμός εμφανίζεται μόλις επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής. Μετά την κατάθεση του ποσού στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο support@eflame.gr για να προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελία σας.
  • Αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών με την παράδοση της παραγγελίας. Σημειωτέον, η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο με μετρητά.
  • Πληρωμή στο κατάστημα: Κατά την παραλαβή των προϊόντων με μετρητά.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής πατήστε εδώ.

Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:

  • Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
  • Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
  • Λόγω κακής ποιότητας δικτύου κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.

Μπορείτε να την παραλάβετε στη διεύθυνση της επιλογής σας (κατοικία, εργασία κλπ.) ή στο κατάστημά μας.

Ο χρόνος αποστολής είναι από 1 έως και 5 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραγγελίας. Τα δέματα παραδίδονται από Δευτέρα έως και Παρασκευή 08:00 – 20:00. Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η παράδοση της παραγγελίας σας ο μεταφορέας θα σας αφήσει ένα σημείωμα για τον τρόπο παραλαβής και επικοινωνίας με το πλησιέστερο σε εσάς υποκατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.
*Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητα του προϊόντος, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργίες, εορτές κ.τ.λ.