Συχνές Ερωτήσεις
- Show All
- 1. Γενικά
- 2. Τρόπος Παραγγελίας
- 3. Πληρωμή Παραγγελίας
- 4. Αποστολή Παραγγελίας
- 5. Επιστροφές Προϊόντων
- 6. Ασφάλεια
Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.
- Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
- Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
- Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
- Λόγω κακής ποιότητας δικτύου κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.
- είτε βρίσκοντας ένα οποιοδήποτε Newsletter μας στην ηλεκτρονική αλληλογραφία σας και πατώντας Unsubscribe,
- είτε ενημερώνοντας μας με σχετικό email στο news@eflame.gr.
- Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας σας στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς.
- Κατάθεση ή Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό: Ο λογαριασμός εμφανίζεται μόλις επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής. Μετά την κατάθεση του ποσού στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο support@eflame.gr για να προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελία σας.
- Αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών με την παράδοση της παραγγελίας. Σημειωτέον, η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο με μετρητά.
- Πληρωμή στο κατάστημα: Κατά την παραλαβή των προϊόντων με μετρητά.