Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις


Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε το κατάστημά μας, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά. Με αυτόν τον τρόπο, θα ενημερωθείτε σχετικά με την επιστροφή των προϊόντων. Σε περίπτωση αποστολής του επιστρεφομένου προϊόντος / των επιστρεφόμενων προϊόντων με εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.
Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:
  • Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
  • Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
  • Λόγω κακής ποιότητας δικτύου κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.
Ναι. Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, αποστέλλοντας email με τον κωδικό παραγγελίας στο support@eflame.gr ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά μαζί μας.
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα από την παραγγελία σας. Τα είδη πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και θα σας ζητηθεί να επιδείξετε την αντίστοιχη απόδειξη.
Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο Newsletter θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα και προσφορές του eFlame.gr. Η εγγραφή βρίσκεται στο κάτω μέρος του ιστότοπου μας και απαιτεί μόνο τη συμπλήρωση μιας έγκυρης διεύθυνσης email.
Ασφαλώς:
  • είτε βρίσκοντας ένα οποιοδήποτε Newsletter μας στην ηλεκτρονική αλληλογραφία σας και πατώντας Unsubscribe,
  • είτε ενημερώνοντας μας με σχετικό email στο news@eflame.gr.
Εκτός εξαιρετικού απροόπτου, όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι άμεσα διαθέσιμα. Αν δεν υπάρχει απόθεμα για ένα προϊόν, το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.
Διαθέτουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
  • Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας σας στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς.
  • Κατάθεση ή Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό: Ο λογαριασμός εμφανίζεται μόλις επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής. Μετά την κατάθεση του ποσού στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο support@eflame.gr για να προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελία σας.
  • Αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών με την παράδοση της παραγγελίας. Σημειωτέον, η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο με μετρητά.
  • Πληρωμή στο κατάστημα: Κατά την παραλαβή των προϊόντων με μετρητά.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής πατήστε εδώ.
Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη της παραγγελίας.